Translate

2012. november 24., szombat

Pancake

Imádom a palacsintát...úgy vagyok vele mint Gombóc Artúr a csokival, lehet kerek, szögletes, háromszög, édes vagy sós nekem teljesen mindegy - mindenféle formában szeretem!
Egyetlen formában nem ettem még csupán és ez az amerikai palacsinta ... így még sohasem találkoztunk! :D

De ha már mindenféle finomságnak külön bejegyzést szántam, akkor Ő sem maradhatott ki a sorból. :)
Ti szeretitek? Jelen lehetne az esküvőtökön? :)

Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás

8 megjegyzés:

  1. Hű,ezek az utolsó gyümölcsösek nagyon jól néznek ki! Meg is kívántam! :)

    VálaszTörlés
  2. :) Én mindig rájövök, hogy túl kevés alkalommal sütök palacsintát...

    VálaszTörlés
  3. Azért az, amit ilyen csipkés szerűen csináltak meg az lenyűgőző! :)

    VálaszTörlés
  4. Ja, és rájöttem, hogy ezeket a barátnőm készítette! :)

    VálaszTörlés
  5. Huu, Peti imadna:) Nalunk heti egyszer kotelezo a palacsinta, foleg Peti eszi, en max parat:) Epp tegnap sutottem egy hatalmas adagot:) Nagyon jok a kepek, ha az eskuvore nem is, de partyra szivesen bevallalnam:)

    VálaszTörlés
  6. Tényleg Jucus? :)
    Add át elismerésemet! ;)
    Andi - szerintem is lenyűgöző, bár azt hiszem ehhez nem lenne elég türelmem és biztosan nem is lenne ilyen szép a végeredmény! :D
    Kata - én nagyon ritkán sütök, rendelni többször szoktunk... :)

    VálaszTörlés
  7. Türelmem szerintem nekem se, de nagyon tetszik az a kép :) Úgyhogy most megyek és csinálok egy kis palacsintát! :)
    pusz

    VálaszTörlés
  8. :) Én pont most rendeltem francia palacsintát. :)

    VálaszTörlés