Translate

2012. november 26., hétfő

Wildflower

A vadvirágok egyediséget és egyszerűséget kölcsönöznek egy esküvőnek, ráadásul nem utolsó szempont az sem, hogy fele annyiba sem kerülnek mint a klasszikus esküvői virágok (pláne ha mi magunk szedjük őket). :)
Persze lehet vegyíteni bármilyen virággal, hogy a stílus még összetettebb legyen.
Az én személyes nagy kedvencem a napraforgó, de nyugodtan engedjétek csak szabadjára a fantáziátokat!

Mit gondoltok? Tetszene? :)

Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás

6 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszenek. A tervezett esküvőhöz abszolút nem illik, de ha egy kinti ceremóniát és partyt tartanék tuttira ezt választanám. Annyira romantikus! ;)

    VálaszTörlés
  2. Ugye? :) Nekem is nagyon tetszik bár a saját esküvőnkön én sem tudtam volna elképzelni...
    Viszont egy szép kerti esküvőn igazi telitalálat lenne! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyonyoruek, de egyetertek veletek:) Neha ugy sajnalom,hogy csak egy eskuvom lehet...Tok jo lenne evente ferjhez menni, persze mindig ugyanahhoz, csak mas stilusban:)

    VálaszTörlés
  4. Erre én is gondoltam már Kata, úgy szeretnék pl. egy téli esküvőt, meg egyet erdőben, egyet a 20-as évek jegyében... De szerintem napokig tudnám még sorolni nektek. :D

    VálaszTörlés
  5. Hát akkor már csak az marad, hogy minden évben meg kell újítani az esküt :)

    VálaszTörlés
  6. Nem rossz otlet Andi:) Bar nem tudom ehhez a fiuk mit szolnanak:)

    VálaszTörlés