Translate

2013. február 26., kedd

"Aranyoskám" / "Tootsie"

Úgy gondoltam igazán megérdemel a blog és ezáltal az olvasók is egy új bejegyzést, ezért elszántam magam, hogy elő is rukkolok egyel így majdnem egy hónap elteltével. :)
Sajnos újabb esküvői történeteket nem kaptam, ami miatt szomorú is vagyok, de remélem lesznek még akik kedvet kapnak majd és eszükbe jutok. ;)

Szóval arra gondoltam, hogy mivel nemrégiben a facebook oldalamon megosztottam veletek pár mappát amibe arannyal kombinált egyéb színeket vegyítettem gondoltam megérne az egész egy blog bejegyzést is.
Igen, írtam már az aranyról, de leginkább szilveszteri bejegyzésnek szántam és csakis önmagában. Mert ugye az arany szín egyedül is megállja ám a helyét! :)

De úgy gondolom, hogy két színnek együtt mindig nagyobb hatóereje van, mint egyetlen színnek egymagában. Hiszen így erősíthetjük együttes hatásukat. Vannak nagyon szépen összeillő színek és ha már az aranyat választottam nektek a mai napra, akkor ez a szín valóban nagyon sok egyéb színnel mutat gyönyörűen.

Bevallom, nekem minden párosítás tetszik, de mutatok pár képet nektek és döntsétek el ti nektek melyik tetszik a legjobban! ;)

Fehér-arany:

Menta-Arany:

Rózsaszín/Pink-Arany:

Lila-Arany:

 Fekete-Arany:


Türkiz-Arany:

Bár csak pár képet tudok nektek mutatni, mert nem igazán találtam ezekben a párosításokban szép képeket, de ezeket is megfontolnám, ha az arany szín mellett döntenék az esküvőmre készülődve... :)

Citromsárga-Arany és Barna-Arany:
Az összes kép forrása: Pinterest

Melyik lett a kedvenc párosításotok? - én mindet imádom! :)

Legyetek bátrak és nyugodtan írjatok nekem bármivel kapcsolatban ami titeket érdekel. Olyan dolgokról szeretnék írni nektek amit szívesen olvasnátok/nézegetnétek. :)

1 megjegyzés:

  1. En hatarozottan a menta-arany es turkiz-aranyra szavazok! Szupi bejegyzes Niki! ;) pusz

    VálaszTörlés