Translate

2012. december 1., szombat

Bride with Short Hair

Mondhatni, hogy én rövid hajú menyasszony voltam, bár nem a szó szoros értelmében ... előre hosszabbodó bubi frizurám volt, ami akkoriban már erősen növögetett.
De a birdcage fátylammal és a textilvirágommal is nagyon jól állt - szerintem. :)

Ezzel csak arra akartam kilyukadni, hogy nem kell feltétlenül eszeveszettem a patikába rohannunk valami hajnövekedést serkentő csodaszerért és pánikba esnünk amikor éltünk szerelme megkéri a kezünket, arra gondolván, hogy úristen nem akarunk rövid hajú menyasszonyok lenni! :D
Jusson csak eszetekbe Anne Hathaway vagy Victoria Beckham. :)

Nézzétek csak ezeket a csodás képeket.
Ugye milyen bájosak? :)

Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése