Translate

2012. december 3., hétfő

Something Blue...

Biztosan ismeritek a babonát a valami új, valami régi, valami kék és valami kölcsönkértről...
Ismerkedjünk egy kicsit a valami kékkel, a többit úgy gondolom mindenki érti. :D

Nem vagyok a harisnyakötő híve, ezért én egy roppant egyszerű megoldást választottam ez ügyben.
3 évvel ezelőtt karácsonyra kaptam a szüleimtől egy fehérarany ékszerszettet (nyaklánc medállal + fülbevaló) amiben kék kövek vannak - így ezt kipipáltnak tekintettem. :)
Kölcsönkért volt a ruhám (kölcsönzői), új a cipőm, régi pedig egy nagyon régi német pénzérme amit Apukámtól kaptam. :)

De egyébként bármi lehet kék (az árnyalat sem számít!)... cipő, harisnyakötő, ékszer, fehérnemű, körömlakk, csokor... bármi. :)

Rajtatok mi lesz/volt kék? :)

Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Az én nagy kedvencem. :) / Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése