Translate

2013. augusztus 21., szerda

Bogi&Gyuri szabolcsi esküvője

Nagyon örültem Bogi levelének, mert emlékeim szerint Ő az egyike azon menyasszonyoknak, akik önmaguk jelentkeztek azzal, hogy szívesen megírnák nekem a történetüket.
Egészen pontosan Bogi egyből el is küldött nekem mindent, fotókkal együtt!
Így kell ezt, kérem szépen. :)
Tehát tulajdonképpen nem sok dolgom volt a történet illesztgetésével, mivel tényleg minden benne volt az e-mailben, amire csak szükségem volt a bejegyzésük megírásához.
Bogi egy nagyon kedves barátnőmön keresztül jutott el hozzám, ezúton is köszönöm szépen, Judit! ;)
<3

Bogi levele:

"Kedves Niki!

Miután Juditon keresztül eljutottam a blogodhoz most végre írhatok én is ... hiszen, idén májusban volt az esküvőnk, eddig csak olvastam a többi pár történetét és most rajtunk a sor :)


Gyurival, most már a férjemmel 2006-ban ismerkedtünk meg úgy igazán...előtte is ismertem, hiszen egy faluban nőttünk fel, a szomszéd utcában laknak így minden nap láttam őt a buszon, de a megismerkedésünk 2006 májusára tehető.
Én akkor érettségiztem, sokat beszélgettünk, találkoztunk... de miután Pécsre vettek fel főiskolára nem lett semmi köztünk, mondván a távolság miatt úgysem működne. 
Aztán teltek az évek, végzős lettem a főiskolán s a sors úgy hozta, hogy Gyuri Pécsre jött a barátaival egy versenyre, s hát ki más adott neki szállást,mint én :) 
Nagyon jó kis hétvégét töltöttünk együtt ekkor, s Gyuri elmondása szerint nála ekkorra  tehető az a bizonyos pillanat, mikor ráébredt, hogy talán én vagyok az az egy. 
Majd a véletlenek sorozata tovább folytatódott.
Debrecenbe keveredtem végzős gyakorlatra... ahol Gyuri volt az egyetlen ismerősöm, így ismét sokat lógtunk együtt... így keveredtünk össze egy egyetemi bulin s azóta is elválaszthatatlanok vagyunk :) Ez történt 2010-ben. 
Egy év múlva összeköltözünk... s aztán Gyurikám diplomaosztója után együtt költöztünk Budapestre. 

Az eljegyzésünk 2012 karácsonyán volt...a gyűrű volt a fa alatt:) 
Alig hittem a szememnek,mikor a pénztárcában a várt 5 forintos érme helyett, egy gyűrű csücsült :) Szóhoz sem jutottam :) 
De aztán persze, jött az IGEEEEN :)

Mivel mindenképp májusi esküvőt szerettünk volna így 2013 lett a mi évünk. 
Sajnos sok tervünk meghiúsult...sokszor kellett változtatni az időponton, helyszínen...de végül minden jól alakult,
megtaláltuk a tökéletes napot :) 

A tervezés:
rengeteg blogot olvastam, millió fotót megnéztem...gyűjtöttem az ötleteket hónapokig. Aztán elkezdőtött a dekor felhalmozás :) 
Beszereztem a papír pompomokat és a retro szívószálakat a Karcsi papírtól. A meghívókat én gyártottam, egy korábban látott blog bejegyzés alapján s az ültetőkártyák is ezen a mintán alapultak.

A köszönőajándékokat is én festettem,lakkoztam... fából készült szív alakú, natur kulcstartókat vettünk, amire ráírtuk a nevünket és a dátumot, majd lakkoztam, hogy ne kopjon le az írás.
Az asztalokra a vázákat a tavaly nyári Sommersby-s üveg gyűjteményemből csináltam, zsákvászonnal körbetekertem az üveget és zöld szalaggal átkötöttem...csodásan mutatott bennük az egy-egy szál szellőrózsa.

A dekor tovább bővült, mikor egy facebook-os játékon megnyertem a Szívből bolt, személyre szabott zászlófűzérét...hosszas tervezés, levelezés után elkészült a LOVE feliratú kis zászlófűzérünk...amiért utólag is ezer köszönet Áginak (Szívből bolt), ez a zászló volt a főasztalunk mögött :)

Aztán a postaláda: vaterán vadásztuk ezt az eredeti amerikai postaládát, amit após renovált a kedvemért :) S így lett belőle tökéletes üzenőláda.

Szóval 2013. május 11. - volt a mi napunk. h
Hagyományos, kis szabolcsi esküvőnk volt.

Ahogy az lenni szokott...leánykiadással kezdődött nálunk, jött a vőfély a vőlegény családjával, s elkezdődött a móka...volt ám sírás is :) Nem is én lennék.
Majd a polgári szertartás, ami nálunk inkább csak a formaság miatt volt...az egyházi szertartás volt a lényeg. A falu kis görög templomában volt, ahol Tamás atya már a templom kapuból mosolyogva integetett nekünk...így itt már egy csepp izgalom sem volt bennünk:) 
Nyugodtan léptünk be a templomba. Nagyon jó érzés volt itt kimondani az igent, mert itt már éreztük a súlyát..., hogy mit is jelent igazából.

Szóval férj és feleség lettünk :)
A buli már Nyíregyházán volt, egy kisvendéglőben...ami így utólag anyós és anyukám legjobb döntése volt az esküvővel kapcsolatban :) 
Imádtuk...és az általam megálmodott dekoráció csodálatosan megvalósult és érvényesült a helyen.

Hiszen a dekor nagy részét én gyártottam otthon. 
Az alap ötlet : vintage és smaragd zöld...innen indultunk...és majd a képeken látjátok, hogyan valósult meg.
A buli is fergetegesre sikerült...nem is álmodtunk róla, hogy ilyen jó lesz és mindenki jól fogja érezni magát. Volt itt minden...a vőfély szuper hangulatot teremtett, s ezen felül volt még meglepetés éneklés a szülőknek(ezúton is köszönöm drága Andi barátnőmnek), plusz Quimby : most múlik pontosan meglepi dal nekem, aztán Gyuri gyerekkori barátja mondott, tőle meglepően szívhez szóló, majd vicces beszédet.

Feledhetetlen emlék marad ez a nap. 
Plusz ott vannak az üzenetek,amiket a vendégektől kaptunk, hiszen volt egy postaládánk, amibe mindenki beletehette a személyes üzenetét, jókívánságát Nekünk.

S végül a kreatív fotózás: 
mikor Gyuri megkérte a kezem...akkoriban fedeztem fel facebookon Kondella Misit...lenyűgöző képeket csinál...felkerestük, megismertük...és már ott tartottunk, hogy jegyesfotózunk a Margit-szigeten. Az elkészült képeket látva, hogy mit hozott ki belőlünk nem volt kérdés, hogy az esküvőnket is vele örökíttetjük meg. Így jött össze a Wedding-session...immáron házaspárként a Kopaszi gáton ismét vintage...de kicsit másként, kicsit zöldben. 
Ismét Vida Andi eszméletlen enteriőrjeivel a fotózás minden percét imádtuk...s persze a képek magukért beszélnek.


És akkor jöjjenek a részletek:
- menyasszonyi ruha: Lilly (vatera)
-fejdísz: Mimóza design
-zöld cipő: Németországból, hála keresztlányoméknak :)
-vőlegény öltöny,cipő: Joy divatház

- zöld nyakkendő: Londonból, hála öcsikémnek
-karikagyűrűk: hosszas keresgélés után a www.uristenhazasodunk.hu -ról
-dekoráció: home-made, illetve www.karcsipapir.hu

- haj: drága barátnőm,Timi műve
- smink: Kriszti barátnőmtől
-virágok: Álomvilág virágbolt...Timi csodás alkotásai, s külön köszönet az anyukájának, akitől a gyönygvirágokat kaptam a csokromba...s így teljesült az álmom, hogy boglárkából és gyöngyvirágból lehetett a csokrom.

-fényképek: az esküvő napján, Gyuri kedvenc unokatesója Zsolti fotózott... és csodaszép képeket készített a nagy napról; majd az esküvő után 1 hónappal elkészültek a kreatív fotók is, de azok már Budapesten és már Kondella Misivel :) www.kondellamisi.hu

-valami régi: nagymamám nyaklánca; valami új: a hajdísz; valami kék: harisnyakötő; valami kölcsön: karkötő Nórimtól :)
- tortadísz: faragott fa figurák, egy barátunk apukája faragta és festette nekünk :)
 
Ez lenne nagy vonalakban a mi történetünk. :) 

Üdvözlettel : 
Csorba Gyuri és Bogi"





Mivel a mi esküvőnk is májusban volt, ezért nagyon együttérzek azzal kapcsolatban, hogy ragaszkodtatok ehhez a hónaphoz. Állítólag május a szerelmesek hónapja... :)
Sok boldogságot kívánok nektek és sok-sok boldogsággal teli hosszú életet együtt!
Köszönöm, hogy írtatok nekem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése