Translate

2013. január 21., hétfő

Anett&Zsolt különleges esküvője

Anett szintén egy olyan ifjú feleség aki az én megkeresésemre írt az esküvőjükről és így örvendeztet meg ezzel a Nagy Nap storyval titeket, kedves olvasókat is! :)

Anett és Zsolt esküvője több szempontból is különlegesnek bizonyul:
- esküvő a 12. évfordulón
- félig külföldről szervezett esküvő
- rendkívül segítőkész vőlegény! :D
- nyeremény menyasszonyi ruha
- helyszínen díszített esküvői torta
- turai kastély, mint esküvői helyszín   

Anett levele:
"Kedves Niki!

Köszönöm megkeresésed, íme a mi különleges történetünk.....és hogy miért az?

Mert napra pontosan a 12. évfordulónkon volt az esküvőnk, 2012.09.01-én, ami szerelemből köttetett. :) 
Mert az utolsó egy évet 2500 km távolságban kényszerültünk tölteni egymástól, ritkán és keveset találkoztunk.
Mert ezek tudatában szerveztük meg az esküvőnket úgy, hogy az akkor még vőlegényem menyasszonyi ruhát nyert Nekem. 
Itthon mindent Ő irányított és így gyorsan, hatékonyan tudtuk le a szervezést. 
Mikor augusztusban hazaköltöztem már nem is volt intézni való az utolsó 3 hétre, csak olyan apróságok, amiket nem lehet korábban (ültetés, szépülés) így azt pihenéssel tudtuk tölteni. 
Na de kezdjük az elején......

Ahogy már írtam, az esküvő előtt napra pontosan 12 évvel korábban ismerkedtünk meg. 
Szerelem volt első látásra. 
A lánykérésre sokat kellett várnom, hisz fiatalon kerültünk össze és amúgy is, miért siettük volna el? 
A gyűrűt végül egy olaszországi nyaralás alkalmával kaptam meg. Ezután megint eltelt pár év és 2010-ben döntöttük el, hogy 2 év múlva házasodunk össze, hisz akkor esik szombatra a mi napunk. :)

Akkor még nem tudtuk milyen nehéz is lesz az utolsó év. Mert hogy külföldre költöztem....
2 havonta 3-4 napra tudtunk találkozni, de nagyon sokat segített az akkor még Vőlegényem minden esküvővel kapcsolatos dologban...

Ki akartuk zárni az így szokás..., ez a hagyomány... stb...dolgokat az esküvőből, hisz ez a mi napunk
Így végül írtam egy majd egyoldalas listát mi nem lesz! Ezzel szerencsére családi viták nélkül hoztuk össze azt a napot, melyre hosszú évek óta vártunk mindketten. És amit 12 év együtt töltött idő távlatából is úgy vártunk és úgy szerveztünk, mintha csak 1-2 éve ismernénk egymást. 

A legfontosabb az időpont után a helyszín megtalálása volt. Ehhez sem kellett egy percnél több...ha törik ha szakad az esküvőt Turán a Schossberger Kastélyban tartjuk; mondtuk ki szinte egyszerre.

Fotósok körében ismert és kedvelt hely, de esküvőt nem szoktak tartani. Bevallásuk szerint is ezelőtt mindössze egyszer fordult elő. 
Már kiköltöztem Dél-Franciaországba én onnan telefonáltam, e-maileztem, amit két személyes találkozás is követett...sajnos nagyon nehézkes az ügyintézés, nem rajtunk múlt...és júniusban végre 9 hónap várakozás után  kaptunk árat és szerződést ... na ehhez azért kellett a jó adag türelem....(főleg, hogy mindent odaszerveztünk közben)

A ruhával hatalmas szerencsém volt....
Vőlegényem nyerte nekem az Orlando Collectiontől, Nagy Ágotától. (ma már Nagy Ágota Collection). 
Én választhattam ki a szalonból bármelyik szépséget. 
Meseszép volt a ruha, és Én is annak éreztem magam. 
A ceremóniamester és a fotós (Kaszab Tibor) régi ismerős, így nekik már kiköltözésem előtt jó időben szóltunk. 
A videósra és a cukrászra az interneten találtam rá, ott kommunikáltunk az esküvőig. 
A videósok (Variart Stúdió) augusztusban egy jegyes videót készítettek rólunk, nagyon élveztük és tudtuk hogy jó kezekben lesz az esküvőnk is. 
A cukrászunk ( Tortabirodalom - Berei Orsi) sütijeit bár nem kóstoltuk, de annyira szépek voltak a képek és mindenki jó véleménnyel volt róla, hogy nem kételkedtünk egy percig sem. Képzeljétek, a tortát ő hozta el a helyszínre és ott dekorálta. Mindenkinek tátva maradt a szája :)

Június elején látogattam haza legközelebb, elmentünk gyűrűt nézni. De csak annyira volt időnk, hogy méretet vegyenek és eldöntsük fehéraranyból készüljenek...na meg kő legyen benne, de nekem már mennem is kellett vissza, így a design vőlegényemre maradt és nem is mutatta meg a gyűrűt csak már mikor közeledett a Nagy Nap.:) 
Ezen kívül az Ő öltönye előttem titok maradt, hisz ne csak ő lepődjön meg az oltárnál, hanem én is. 

Következtek a nyomdai termékek...megírtam a szöveget, volt elképzelés...vőlegényemen keresztül intézte a nyomda...már szinte minden rokon megkapta mire én hazaértem és a kezembe vehettem. 
Így félig meddig ez is meglepetés volt számomra, mert más elképzelni valamit és már a végterméket a kezembe fogni... :)

Végre hazaköltöztem és egy hónap pihenés következett :) 

Nagyon jó volt újra itthon, újra a szerelmemmel, és készülni az utolsó napokban.  

A Nagy Napról pedig beszéljenek helyettem a képek és a videó. :) "

Slideshow Anett&Zsolt Nagy Napjáról:


Sok boldogságot kívánok nektek előre is a 13. évfordulóra és az első házassági évfordulóra egyben! :)

1 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon edes tortenet, annyira tetszik:) Nagyon sok boldogsagot az ifju Parnak, gyonyoruek voltatok:)

    VálaszTörlés