Translate

2013. január 15., kedd

Rita&Zoli hagyományos esküvője modern köntösben

Ritáék fotóira már nagyon régen fölfigyeltem, akkor amikor még csak menyasszony voltam és nagyon sok energiát fektettem abba, hogy megtaláljam álmaim menyasszonyi fátylát.
És akkor "botlottam" bele a Bridal Mirage honlapba és vele együtt Rita csodás birdcage fátylának látványába. :)
Azóta is az egyik legszebb menyasszonynak tartom, akit valaha láttam. :)

Tehát, hogy végre a lényegre térjek...
Miután a múltkoriban megjelentettem itt a blogon és a facebook profilomon is a felhívást, miszerint házaspárokat keresek akik megosztanák velem Nagy Napjuk történetét a saját szemszögükből, vettem a bátorságot és leveleket kezdtem írogatni olyanoknak, akiknek a fotóin valamiért megakadt a szemem.
Ekkor jutott eszembe újra többek között Rita is és nem is kellett sokáig nyomoznom, hogy megtaláljam őt.
Írtam neki és hála az égnek szerencsével jártam. :)

Fogadjátok sok szeretettel Rita&Zoli Nagy Napjának történetét! :)

Rita levele:

"2007 június elején ismerkedtünk meg Pécsen a Szent István téren, ahol minden nyáron gasztronómiai fesztiválok vannak. 
Én ott vállaltam nyári munkát egy pavilonban ahol sört, üdítőt és ételeket árultunk, Ő meg mint a Coca-Cola területi képviselője jött ellenőrizni a hűtők elrendezését.
Rögtön elkezdett udvarolni, de nekem nem igazán tetszett, mert nem volt az esetem. 

Ő az a tipikus kigyúrt szépfiú. De hamar kiderült igazából kedves, figyelmes, vicces pasas. 
Szerenádot is adott nekem ott, odaküldte az utcán zenélő cigány hegedűst. 
Akkor adtam meg magam :)
A lánykérés Egerben történt a Szép Asszony völgyben 2010 márciusában. 

Borozgatás közben a roma zenészek elkezdték játszani a közös számunkat és akkor elővette zsebéből a gyűrűt. A zenészek véletlenül játszották azt a számot, de kiderült ő is készült rá, mert a zsebében volt a cd azzal a számmal.
Az esküvőt 2011.05.21.-én tartottuk. 
Egy igazi hagyományos falusi lagzit szerettünk volna modern köntösben. Mindketten faluról származunk 50 km távolságban szóval nem volt könnyű feladat.
Az én szülőfalumban kezdődött a Nagy Nap.

Már reggel jöttek az emberek, délben volt egy nagy ebéd a garázsunkban, 2kor volt a párom kikérője vőféllyel és utána az enyém. 
Gyalog mentünk a polgármesteri hivatalba ahol egy teljesen hagyományos szabadtéri esketés volt. Autókkal egy óra alatt értünk át Zoli szülőfalujába, ahol kibéreltük a kultúrházat hogy a vendégek használhassák a mosdókat. Valamint kalácsot, üdítőt és italokat szolgáltunk fel. 
Majd elsétáltunk a templomba, ahol 1 órás mise keretében összeadtak bennünket. 
Utána buborékfújás volt, a rizs szórás helyett és csokor valamint a harisnyakötő eldobása. 
A lakodalmat Pécsen tartottuk ami újabb fél órás autóút volt. 
A Hotel Laterum rendelkezett olyan adottságokkal ahol a mi 200 fős vendégseregünk kényelmesen elfért. Szóval maga a lagzi ott volt és nagyon jól sikerült. 
A felépítése hagyományos volt:
nyitó tánc - keringő, kis mulatozás, vacsora, torta, majd jöttek a táncostársaim kb 40-en és egy bulis előadást produkáltak aztán további tánc, éjfélkor ajándéktánc, pénzsöprés, átöltözés, gyertyafénykeringő és tánc reggelig.
A dekorációnk lila volt úgy mint a koszorúslányok ruhái is. Azokat varrattuk, szerettem volna ha egyformák, legalábbis valamennyire.
Az én ruhám (Tizsami Szalon) hagyományos volt. A kesztyű édesanyám esküvői kesztyűje volt.

A tortánk 4 emeletes volt, lila szatén szalaggal és szívekkel. A tortadíszünkön a menyasszony húzza a lábánál fogva a vőlegényt. 4 emelet, 4 íz: Feketeerdő, málnás gesztenye, barackos túró, és epres joghurtos.
A csokrom lila kálákból állt.
A menyecskeruhám (Orchidea Szalon) varrattam, arról is küldök képet. (nászúton készült)


Jó tanácsom a menyasszonyoknak: Ne izgulj azon, hogy valami nem úgy sikerül ahogy terveztétek vagy elmarad - a vendégek úgy sem veszik észre, mert nem is tudnak róla. Ezt saját példából tudom. :) "

Üdv,
Rita


Fotós: Domján Endre

Ritáéknak idén lesz a második házassági évfordulójuk és immár hármasban fognak ünnepelni, ugyanis a tavalyi évben megszületett kisfiuk: Donát.

Én személy szerint nagyon sok boldogságot és örömöt kívánok nektek az elkövetkezendő hosszú-hosszú évekre is! :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szep eskuvo egy gyonyoru parral:) Gratulalok nekik es sok boldogsagot:)

    VálaszTörlés